Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788320822052
Waga produktu: 0.486 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: pwe
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Sznajder Andrzej

  • Rok wydania: 

    2015

  • Wydanie: 

    3

  • Objętość: 

    310

  • Oprawa: 

    Kartonowa Foliowana

  • Format: 

    16.2x23.6

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy także