Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301179816
Waga produktu: 0.35 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Szczegóły produktu

  • Format: 

    16.5x23.5cm

  • ISBN: 

    9788301179816

  • Objętość: 

    244

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2014

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • Wydanie: 

    1

Polecamy także