Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788366491038
Waga produktu: 0.245 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: difin
Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zarządzanie, psychologia, socjologia. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy budowania marki osobistej w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej w nowoczesnych organizacjach.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Dzieńdziora Joanna, Grzesiak Mateusz, Wróbel Magdalena

  • Rok wydania: 

    2022

  • Objętość: 

    154

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788366491038

Polecamy także