Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788363391508
Waga produktu: 0.4 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 12.99 PLN
Wydawnictwo: nieoczywiste
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
– istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
– zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
– specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
– uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
– czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
– modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
– rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.


„Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Taranko Teresa

  • Format: 

    16.5x24.0cm

  • ISBN: 

    9788363391508

  • Objętość: 

    272

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

Polecamy także