Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788301137397
Waga produktu: 0.936 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T.

  • Rok wydania: 

    2002

  • Wydanie: 

    1

  • Objętość: 

    651

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    17.0x24.0cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    8301137398

Polecamy także