Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788370208028
Waga produktu: 1.33 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 13.99 PLN
Wydawnictwo: alma-press
Strzałki, zawijasy, wstęgi, kule, promienie słoneczne, równoległe poziome i pionowe linie, słowa, litery, kształty i obrazy. Logotypy to wszechobecne projekty graficzne symbolizujące idee, przekonania, oraz – rzecz oczywista – rzeczy. Przede wszystkim służą identyfikacji produktów, firm i instytucji, ale są też związane – oby zawsze pozytywnie – z etosem i filozofią tych podmiotów. 50 logotypów zaprezentowanych w tej książce to przykłady znakomitych pomysłów służących reprezentacji, reputacji i identyfikacji. STEVEN HELLER jest prorektorem Wydziału Wzornictwa w Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych w Nowym Jorku. Napisał ponad 170 książek na temat designu i kultury popularnej, a w 2011 roku został laureatem nagrody Smithsonian National Design. GAIL ANDERSON jest dyrektorem kreatywnym pracowni Visual Arts Press w Wyższej Szkole Sztuk Wizualnych w Nowym Jorku. Jest graficzką, pisarką i edukatorką, wygłaszającą wykłady w licznych organizacjach i na międzynarodowych konferencjach.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Heller Steven, Anderson Gail

  • Format: 

    16.0x22.0cm

  • ISBN: 

    9788370208028

  • Objętość: 

    128

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2021

  • Tematyka: 

    Poradniki

Polecamy także