-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.wydawnictwo uniwersytetu jana kochanowskiego
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Pośród artykułów innych specjalistów znalazły się w niej również teksty kierownika - pana dr hab. Stanisława Cygana, prof. UJK („Centrum Kultury i Języka Polskiego w UJK w Kielcach jako nowy ośrodek kształcenia językowego obcokrajowców”) oraz zastępczyni kierownika Centrum Kultury i Języka Polskiego UJK - pani dr Katarzyny Ostrowskiej („Językowo-kulturowe trudności w nauczaniu grup chińskojęzycznych (zarys problematyki na podstawie praktyki dydaktycznej”), a także naszej lektorki pani mgr Moniki Jaworskiej („Oczekiwania i potrzeby cudzoziemców narodowości ukraińskiej w wieku dojrzałym uczących się języka polskiego jako obcego”). Z dumą prezentujemy Państwu wszystkie opublikowane z okazji pięciolecia istnienia naszego Centrum teksty.
Monografia jest publikacją jubileuszową z okazji pięciolecia Centrum Kultury i Języka Polskiego Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Zawarte w niej zostały artykuły z różnych obszarów badawczych. Chodzi tu o ośrodki kształcenia językowego cudzoziemców: krajowe, zagraniczne, podręczniki kursowe do nauczania języka polskiego jako obcego (JPJO) na różnych poziomach nauczania w Polsce i poza jej granicami (w tym do nauczania dzieci polonijnych), specyfika nauczania JPJO w grupach chińsko-, ukraińskojęzycznych, także studentów programu Erasmus+, polonistyczne kulturoznawstwo glottodydaktyczne (glottokulturoznawstwo, glottodydaktyka kultury), języki w kontakcie (na przykładzie języka polskiego i języka węgierskiego), kształcenie kompetencji leksykalnej w świetle najnowszych teorii, miejsce tekstu literackiego w kształceniu cudzoziemców.