Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788383221663
Waga produktu: 0.53 kg
Wysyłka: Wysyłka gratis!
Wydawnictwo: onepress
Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii!
Holly Hester-Reilly, H2R Product Science
Wydaje się, że liderzy technologiczni, tacy jak Amazon, Apple, Google czy Tesla, przyciągają wybitnych ludzi i dzięki temu wciąż utrzymują swoją innowacyjność. W rzeczywistości ważniejsze jest środowisko, które pozwala zespołowi produktowemu na wypracowywanie niezwykłych rozwiązań. Większość firm jednak utrzymuje struktury uniemożliwiające wykorzystanie ludzkiej innowacyjności.
Oto instrukcja, dzięki której liderzy będą mogli przeprowadzać transformacje w swoich organizacjach!
Martin Eriksson, Mind the Product
Cagan i Jones stworzyli kompendium wiedzy o przywództwie produktowym
Teresa Torres, Product Talk
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.
Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy!
* Sprawdź, jak konkretnie działają zespoły produktowe, które odnoszą sukcesy
* Poznaj techniki rekrutacji i coachingu członków zespołów produktowych
* Opanuj zasady tworzenia inspirujących wizji produktów i strategii produktowych
* Naucz się przydzielać zespołom problemy do rozwiązania, a nie funkcjonalności do opracowania
* Dowiedz się, jak przeprowadzić udaną transformację organizacji produktowej
Czytajcie, i to już!
Phill Terry, Collaborative Gain
Oto przewodnik po przywództwie produktowym, jakiego dotąd wszystkim nam brakowało!
Gabrielle Bufrem, VMware
Lektura obowiązkowa dla liderów produktu!
Felipe Castro, Outcome Edge

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Marty Cagan, Chris Jones

  • Format: 

    16.0x23.0cm

  • ISBN: 

    9788383221663

  • Objętość: 

    424

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Rok wydania: 

    2023

  • Tematyka: 

    Informatyka

Polecamy także