Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788383093529
Waga produktu: 1.100 kg
Realizacja zamówienia: 3 dni
Wysyłka od: 11.99 PLN
Wydawnictwo: harmonia
Coraz liczniejsze dowody potwierdzają korzyści, jakie przynosi wysokiej jakości interwencja rodzicielska nastawiona na kształtowanie umiejętności społecznych i komunikacji dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku do 5. roku życia. W jaki sposób psycholodzy mogą nauczyć rodziców, jak efektywnie stwarzać okazje do nauki podczas codziennych domowych zajęć? Autorki niniejszej książki – światowej klasy ekspertki – opisują rolę coacha w tym procesie oraz przedstawiają kompleksowy zestaw wskazówek, jak nawiązać skuteczną współpracę z rodzicami dla dobra dziecka i odpowiednio wspierać rodzinę: co robić, kiedy, jak i dlaczego. Czytelnicy dowiedzą się, jak: zaplanować sesje coachingu dla rodziców dzieci z autyzmem właściwie rozpoznać potrzeby dziecka rozwijać zaangażowanie dziecka poprzez zabawę pogłębiać wiedzę rodziców, jak mogą mądrze wspierać rozwój umiejętności dziecka podczas codziennych czynności. Publikacja zawiera materiały dla rodziców przeznaczone do kopiowania, w tym obszerną Kartę obserwacyjną P-ESDM dla niemowląt i małych dzieci z autyzmem, idealną do wykorzystania podczas kontaktu zdalnego (teleporady). Nabywcy książki otrzymają również dostęp do materiałów elektronicznych, które można pobrać ze strony internetowej, a następnie wydrukować w wygodnym formacie.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Rogers Sally J., Vismara Laurie A., Dawson Geraldine

  • Rok wydania: 

    2024

  • Objętość: 

    204

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    20.5x29.7cm

  • Tematyka: 

    Pedagogika Oświata Szkolnictwo

  • ISBN: 

    9788383093529

Polecamy także