Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima: Last Aurora.
Dodatek Neuroshima: Last Aurora - Przebudzenie Molocha wprowadza nowe karty i zasady, w tym:
nowy rodzaj ocalałych - androidy
nowych wrogów - działka automatyczne
nowy zasób - baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju
mechanikę alarmu, która monitoruje, na ile działania działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha
Zawartość:
1 plansza Trasy, 20 kart Eksploracji, 2 karty Przedmiotu, 6 kart Wroga, 6 kart Łupu, 3 karty Skanu Alarmującego, 5 żetonów Aut. Wieżyczek, 10 żetonów Baterii Jadr, 4 żetony Alarmu, instrukcja
Wiek: 13+
60-90 minut
2-4 graczy