Wczytuję dane...
Kod EAN: 978-83-955032-4-5
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Wysyłka: Wysyłka gratis
Wydawnictwo: wymownia

Blogerze!

Czy dajesz przyjaciołom w prezencie kalendarz na rok, który właśnie przeminął?

Czy dreszczyk emocji dają ci ciepłe kapcie i kakao?

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK” – nie czytaj dalej. Ten kurs nie jest dla Ciebie. Jest on dla tych, którzy potrafią być entuzjastyczni, odważni i kreatywni. Obiecuję, że z moim kursem nie spędzisz długich godzin w fotelu. Zamiast tego zaczniesz działać! Sprawisz, że Twój blog zmieni się i będziesz mógł na nim zarabiać. Dostarczam praktyczną wiedzę zamiast długiej teorii. Ze mną od razu przystąpisz do działania. Piszę treściwie, konkretnie, krótko i na temat. Nastawiam się na efekt. Sama zaczęłam jako blogerka i dzięki temu w tej chwili prowadzę własną firmę  – biuro tłumaczeń i wydawnictwo. Takie były moje cele. Teraz chcę pomóc ci osiągnąć Twoje.

 

Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami?

Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie!

 

„Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców – firm, które będą chciały płacić Ci za promowanie produktów i usług.

Spełnia on szereg funkcji:

 

KURS WYJAŚNIA:

  1. Jakimi kryteriami kierują się przedsiębiorcy wybierając blogi i blogerów, z którymi zamierzają podjąć współpracę.
  2. Czym jest grupa docelowa danego przedsiębiorcy i dlaczego jako bloger powinieneś się z nią liczyć.
  3. Jakie treści bloga przyciągają uwagę reklamodawców i jak je wyeksponować.
  4. W jaki sposób stworzyć ofertę dla firm.

 

DZIĘKI KURSOWI:

  1. Ukształtujesz swój blog w taki sposób, że żaden reklamodawca nie przejdzie obok niego obojętnie.
  2. Przeanalizujesz wizerunek siebie jako blogera i dowiesz się, jakie elementy prezentacji Twojej osoby są najistotniejsze z punktu widzenia reklamodawcy.
  3. Zrozumiesz powody, dla których wizerunek powinien być szyty na miarę i dlaczego nie powinieneś ograniczać się do wzorowania na innych blogerach.
  4. Zdobędziesz praktyczne narzędzia, dzięki którym treści na Twoim blogu będą spełniały oczekiwania reklamodawców.
  5. Nauczysz się kreować swój wizerunek w sieci.
  6. Pozyskasz nie tylko nowych czytelników, ale też nowe szanse zarobkowania.
  7. Wybierzesz firmy do przyszłej współpracy.
  8. Stworzysz własną ofertę dla firm lub skorzystasz z gotowego, zawartego w kursie, wzoru.
  9. Podejmiesz współpracę z firmami i będziesz rozszerzać ją, dodając nowe marki.

 

Kurs pomoże Ci przeanalizować oczekiwania reklamodawców i samodzielnie zrobić audyt własnego bloga. Ty i Twój blog zyskacie zupełnie nowy wizerunek i wzbudzicie zaufanie osób, od których zależy Wasz dochód – przedsiębiorców.

Blog jest wizytówką twórcy, ale staje się także wizytówką przedsiębiorcy, który decyduje się promować na nim swoją markę. Nikt nie zaryzykuje współpracy z blogerem, którego działania mogą nadszarpnąć reputację firmy, wzbudzić niezadowolenie i brak zaufania klientów – blog będzie im się kojarzyć z daną marką. Właśnie dlatego przed kliknięciem w magiczny przycisk „wstaw” warto zastanowić się dwa razy, pamiętając, że naszymi odbiorcami mogą być potencjalni reklamodawcy, którzy nie ograniczą się do lektury zakładki „O mnie ”, ale skrupulatnie i krytycznie prześledzą nasze publikacje, z drobiazgową surowością wyszukując choćby najmniejsze potknięcia i gafy. Prowadzenie bloga z myślą o zdobyciu ich przychylności nie jest łatwe – jest jednak wykonalne.

ebooki

  • Autor: 

    Barbara Celińska

  • Data publikacji: 

    2020-06-24

  • Format egzemplarza: 

    epub

  • ISBN: 

    978-83-955032-4-5

  • Język produktu: 

    pl

Polecamy także