Wczytuję dane...
Kod EAN: 978-83-7561-491-6
Realizacja zamówienia: 24 godziny
Wysyłka: Wysyłka gratis
Wydawnictwo: POLTEXT

Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.

ebooki

  • ISBN: 

    978-83-7561-491-6

  • Autor: 

    Wiesław Godzic, Zbigniew Bauer

  • Liczba stron: 

    260

  • Data publikacji: 

    2015-03-20

  • Format egzemplarza: 

    epub

  • Zabezpieczenie egzemplarza: 

  • Język produktu: 

    pl

Polecamy także