Wczytuję dane...
Kod EAN: 9788320824636
Waga produktu: 0.34 kg
Wysyłka: Wysyłka gratis!
Wydawnictwo: pwe
Współczesny konsument za sprawą technologii cyfrowych podczas zakupów coraz częściej balansuje na granicy świata rzeczywistego i wirtualnego. Otoczony wszechobecną nowoczesnością oczekuje atrakcyjnych i wyróżniających się komunikatów marketingowych. Angażujący dialog z marką mogą wspierać między innymi rozwiązania z obszaru internetu rzeczy. Jako jedną z perspektywicznych technologii wskazać można beacony, które pełnią funkcję punktów kontaktowych konsumenta z marką. Urządzenia te lokalizują użytkownika w przestrzeni i przesyłają mu pakiet spersonalizowanych informacji, wspierając go na ścieżce zakupowej. Umożliwiają realizację wielowymiarowych kampanii marketingowych opartych na tworzeniu indywidualnej relacji z odbiorcą.

Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej. Można z niej dowiedzieć się między innymi:
• jakie możliwości prezentują beacony w obszarze komunikacji marketingowej,
• jakie oczekiwania mają konsumenci wobec tej technologii,
• w jaki sposób te sensory mogą wspierać działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu i wyrównywania szans,
• jakie są główne niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem beaconów w przedsiębiorstwie,
• jakie jest miejsce tych urządzeń w systemie komunikacji marketingowej.

Książka stanowi wprowadzenie do dalszej dyskusji na temat znaczenia technologii cyfrowych w biznesie oraz możliwości ich wykorzystania do kształtowania relacji z konsumentem.

Szczegóły produktu

  • Autor: 

    Bajak Maria

  • Rok wydania: 

    2021

  • Objętość: 

    184

  • Oprawa: 

    Miękka

  • Format: 

    16.0x24.0cm

  • Tematyka: 

    Ekonomia Biznes

  • ISBN: 

    9788320824636

Polecamy także