Wczytuję dane...
Waga produktu: 2 kg
Wysyłka: Wysyłka gratis!

Zestaw drewnianych klocków konstrukcyjnych zawiera 56 elementów do składania minuskuł (krój bezszeryfowy geometryczny – Bauhaus), o wymiarach 4×4×2 cm.

Drewniane klocki stanowią element pakietu materiałów przygotowanych w ramach projektu "Skuteczne zdziwienie". Klocki zawierają 56 elementów do składania minuskuł (krój bezszeryfowy geometryczny - Bauhaus), o wymiarach 4×4×2 cm.

Litera nie jest gotowa: konstruowana jest z elementów prototypowych (półłuków, kresek pionowych i lasek). Wgłębienia są zalane zróżnicowanymi kolorystycznie farbami, które nie tylko wzmacniają doznania, ale też mają znaczenie funkcjonalne. Frezy i zabarwienie kolorystyczne wzmacniają ślad pamięciowy litery (zapewniają "odczucie" kształtu).


SKUTECZNE ZDZIWIENIE

Unikatowa propozycja nauki czytania, łącząca elementy aktywizacji poznawczej, emocjonalnej i motorycznej. Opiera się na rozległym doświadczeniu praktycznym i badawczym autorek, wykorzystujących najnowsze osiągnięcia psychologii, kognitywistyki i pedagogiki. Model ten przełamuje tradycyjne sposoby realizacji nauki czytania, rozwijając myślenie i umiejętności poprzez pracę z tekstem i obrazem. W rezultacie nauka traci swój formalny charakter, a dziecięce czytanie zaczyna być rodzajem ekspresji i artystycznego wyrazu.

Projekt "Skuteczne zdziwienie - wyzwalająca myślenie nauka czytania i pisania" to unikatowa propozycja nauki czytania, łącząca elementy aktywizacji poznawczej, emocjonalnej i motorycznej. Został oparty na rozległym doświadczeniu praktycznym i badawczym w pracy z dziećmi oraz na testach poprzedzających wdrożenie. Autorka do swego modelu nauki czytania wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych osiągnięć psychologii, kognitywistyki i pedagogiki. Model ten przełamuje dotychczasowe sposoby realizacji nauki czytania w ramach tradycyjnych działań szkolnych. Autorka nie tylko dokonuje połączenia stosowanych dotąd podejść do początkowej nauki czytania - skoncentrowanych bądź na głosce, bądź na sylabie - lecz także wykracza poza skupione wyłącznie na stronie językowej myślenie o tej kompetencji. Projekt zakłada rozwijanie dziecięcego myślenia i umiejętności czytania poprzez pracę z tekstem i obrazem. W konsekwencji odbiorca otrzymuje rozbudowany pakiet starannie przemyślanych i dobranych materiałów do wykorzystania w praktyce przedszkolnej i szkolnej.