Wczytuję dane...
Waga produktu: 1.2 kg
Wysyłka: Wysyłka gratis!

Gra stanowi element pakietu materiałów przygotowanych w ramach projektu "Skuteczne zdziwienie". Propozycja gry karcianej pozwala na doskonalenie umiejętności identyfikowania liter i wiązania ich z fonemami. To doskonałe narzędzie do ćwiczeń percepcji wzrokowej.

Gra zawiera 45 okrągłych kart. Przeznaczona jest dla od 2 do 5 graczy. Karty wzbogacone zostały wyjątkowym rewersem zaprojektowanym przez Martę Ignerską.


SKUTECZNE ZDZIWIENIE

Unikatowa propozycja nauki czytania, łącząca elementy aktywizacji poznawczej, emocjonalnej i motorycznej. Opiera się na rozległym doświadczeniu praktycznym i badawczym autorek, wykorzystujących najnowsze osiągnięcia psychologii, kognitywistyki i pedagogiki. Model ten przełamuje tradycyjne sposoby realizacji nauki czytania, rozwijając myślenie i umiejętności poprzez pracę z tekstem i obrazem. W rezultacie nauka traci swój formalny charakter, a dziecięce czytanie zaczyna być rodzajem ekspresji i artystycznego wyrazu.

Projekt "Skuteczne zdziwienie - wyzwalająca myślenie nauka czytania i pisania" to unikatowa propozycja nauki czytania, łącząca elementy aktywizacji poznawczej, emocjonalnej i motorycznej. Został oparty na rozległym doświadczeniu praktycznym i badawczym w pracy z dziećmi oraz na testach poprzedzających wdrożenie. Autorka do swego modelu nauki czytania wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych osiągnięć psychologii, kognitywistyki i pedagogiki. Model ten przełamuje dotychczasowe sposoby realizacji nauki czytania w ramach tradycyjnych działań szkolnych. Autorka nie tylko dokonuje połączenia stosowanych dotąd podejść do początkowej nauki czytania - skoncentrowanych bądź na głosce, bądź na sylabie - lecz także wykracza poza skupione wyłącznie na stronie językowej myślenie o tej kompetencji. Projekt zakłada rozwijanie dziecięcego myślenia i umiejętności czytania poprzez pracę z tekstem i obrazem. W konsekwencji odbiorca otrzymuje rozbudowany pakiet starannie przemyślanych i dobranych materiałów do wykorzystania w praktyce przedszkolnej i szkolnej.